קטגוריות
אופנה מה חדש

איך בונים לוק

בהרבה תחומים בחיים אני הולכת "הפוך". היום, לדוגמא, נורא רציתי לנעול את הכתומות הניאוניות. מייד הבנתי שהעגילים הכתומים הם מתבקשים ורק אז בחרתי את הבגדים.

בהרבה תחומים בחיים אני הולכת "הפוך". כשאני תופרת, לדוגמא, אני תמיד מתחילה בקניה של בד שאני אוהבת, בלי לדעת מה הוא יהיה. אח"כ אני מחליטה מה חסר לי בארון ואז מנסה למצוא גזרה שתתאים לאופי הבד וגודלו. כשאני מתלבשת אני בד"כ מתחילה מהנעליים או מהתכשיטים. היום, לדוגמא, נורא רציתי לנעול את הכתומות הניאוניות. מייד הבנתי שהעגילים הכתומים הם מתבקשים ורק אז בחרתי את הבגדים.

הכל מתחיל מהנעליים

סוד ראשון: למה זה עובד

שחור-לבן מתאים לכל צבע ומהווה רקע ניטראלי לאביזרים בולטים. כשמסתכלים על הלוק מייד שמים לב לנעליים והעגילים הכתומים, בדיוק כפי שרציתי.
החצאית אומנם קצת ארוכה מדי לרגלי הקצרות, אך הבד שקוף ולכן היא עדיין מחמיאה. הגופייה משלבת דוגמאות שונות של שחור ולבן ובכך יוצרת עניין ויזואלי.

 

העגילים הכתומים

סוד שני: הגופייה

את הגופייה אני תפרתי, משאריות בדים. כ-10 ש"ח ו-3 שעות עבודה.

סוד שלישי: עלות הפריטים

נעליים – 50 ש"ח, חובבי ציון 31 – חנות נעליים ללא שם.
חצאית – 139 ש"ח, TNT
עגילים – 12.20$ בHappyLI
טבעת – קיבלתי מתנה

עלות כוללת: 249 ש"ח ו-3 שעות.

אם הפריטים בארון שלכן מתאימים ומחמיאים לכן, לא חייבים להתחיל ולבנות לוק דווקא בבגדים; אפשר להתחיל מנעל, תכשיט או תיק.
במקרה שבו הפריט שאיתו התחלתן הוא מאד בולט, תמיד אפשר לבחור לו רקע ניטראלי, הבנוי מהצבעים שחור ולבן. כמובן שעדיין חשוב שהפריטים יתאימו זה לזה.
כמו כן הצעות לתרגום נאות בעברית למילה "לוק" תתקבלנה בברכה ("מראה" נשמע לי קצת מאולץ).

מאת דודה לירון

לירון.
בת זוג, ואמא. אומנית ויוצרת רב תחומית. בעלת החנות HappyLI. וכן בעלת בלוג היצירה "הבלוג של דודה לירון" ובלוג האופנה "liron.fashion".
כשהייתי צעירה חשבתי שאני צריכה מקצוע רציני והלכתי ללמוד הנדסת מחשבים. היום אני עוסקת במקצוע הרציני שלי, אבל לא מפספסת אף הזדמנות לתפור, לסרוג, לצייר או לפסל. במקום העבודה (ה"רציני") שלי הקמתי קבוצת יוצרים ויוצרות בשם ALMA, במסגרתה אנחנו מתנסים בסדנאות שונות ובחומרים שונים. בזמני הפנוי אני גם מלמדת תפירה וכותבת הדרכות וכתבות בנושא יצירה ואופנה. בתפוז אני מוכרת בניק "דודה לירון", ושמחה להיות משתתפת פעילה בפורומים של תפירה וטכסטיל.

תגובה אחת על “איך בונים לוק”

תודה על ההמלצה. לא ידעתי שאפשר וכדאי להתחיל דווקא מהאקססוריז ולאוו דווקא מהבגדים. תודה אנסה זאת…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *