קטגוריות
יום יום מה חדש

איך תפרסמו אוטומטית את תוכן הבלוג שלכם בפייסבוק, ולמה עדיף שלא תעשו את זה

במאמר הבא תלמדו על דרך קלה ומהירה לפרסם אוטומטית את תוכן הבלוג שלכם בפייסבוק בכל פעם שהוא מתעדכן ומדוע, מצד שני, ממש לא כדאי לכם לעשות את זה. הבלוגרית בת' היידן מסבירה

במאמר הבא תלמדו על דרך קלה ומהירה לפרסם אוטומטית את תוכן הבלוג שלכם בפייסבוק בכל פעם שהוא מתעדכן ומדוע, מצד שני, ממש לא כדאי לכם לעשות את זה. הבלוגרית בת' היידן מסבירה:

אין יום שעובר מבלי שאני נשאלת את אותה השאלה: "איך לייבא את הבלוג שלי לפייסבוק כך שהרשומות יתפרסמו שם בצורה אוטומטית?"

פייסבוק כללה בעבר דרך קלה לייבא אליה בלוגים דרך"Facebook Notes" , אך השירות הזה יצא משימוש ולא מעט בלוגרים נאבקים כעת על מציאת דרך קלה לייבא את רשומות הבלוג שלהם הישר לפרופיל ולעמודי הפייסבוק שלהם.

לחלל שנוצר נכנסה אפליקציית NetworkedBlogs המתמחה ביבוא הבלוג שלכם ישירות לפרופיל או לעמודי פייסבוק.

בקישור הבא תוכלו לצפות במומחית הפייסבוק אנדראה ואל המסבירה לכם (באנגלית) כיצד ליבא את הבלוג שלכם אל תוך אפליקציית NetworkedBlogs ומשם להפיץ אותו אל עמוד או פרופיל הפייסבוק. הסרטון כבר בן כמה שנים אך הרעיון הבסיסי לא השתנה – נא לא להיבהל אם כמה מהשלבים נראים קצת שונים ממה שתראו על המסך. שמרו על קור רוח ופשוט המשיכו הלאה.

עכשיו, כשהסברתי לכם כיצד ליבא את הבלוג שלכם לפייסבוק, הרשו לי להגיד לכם מדוע לא כדאי לכם.

כל העובדות מצביעות על כך שפייסבוק מתעסק עם כל מיני דברים בתוך המערכת שלו ושיש לו את היכולת להעלים מכם תוכן מסויים ולהדגיש אחר. פייסבוק נוטה לקבל החלטות שרירותיות לגבי התוכן שנבחר עבורכם. נראה שהוא מבסס את ההחלטות שלו על בסיס האינטראקציה שלכם עם משתמשים אחרים בפייסבוק.

משמעות העניין הזה עבורנו כמוציאים לאור של תוכן היא שעלינו לעשות הכל בכדי לנטרל את הקונצים של פייסבוק ולוודא שהרשומות והעדכונים שלנו יגיעו בכל זאת לאנשים אליהם אנחנו רוצים להגיע.

השורה התחתונה היא שלמרות שאתם יכולים לייבא את הבלוג שלכם לתוך פייסבוק אוטומטית, עדיף שלא תעשו זאת.

במקום, פרסמו באופן ידני קישורית לכל אחת מהרשומות שלכם בחלון עדכון הסטטוס שלכם בפייסבוק. בתוך שלושים שניות מקסימום אתם יכולים לכתוב עדכון סטטוס ולהדביק לתוכו קישור לרשומה החדשה בבלוג שלכם.

הסיבה לבחור בדרך הידנית במקום להסתמך על NetworkedBlogs או כלים אחרים היא שכשאתם מייבאים את תוכן הבלוג שלכם לפייסבוק בצורה אוטומטית, הרשומות שלכם ייהנו מפחות שיתוף ופחות לייקים. הרבה פחות. משמעות הדבר היא פחות תנועה עבורכם. הנה מאמר ובו מחקר שיגבה את העצות שלי.

עצתי לכם היא: עשו את מה שמתאים לכם ולעסק שלכם. התקינו את NetworkedBlogs בפרופיל הפייסבוק שלכם וייבאו דרכו את הבלוג שלכם או הוסיפו לרשימת המטלות שלכם סעיף קטן – "לפרסם קישורית לרשומה החדשה בפייסבוק".

מה דעתכם? עוד מישהו הבחין בצניחה בתנועה אחרי שימוש באפליקציה חיצונית לפרסום רשומות הבלוג שלו בפייסבוק?

הכתבה במקור, למי שרוצה לקרוא באנגלית

בת' היידן היא מומחית לשיווק במדיה חברתית, מרצה ומאמנת טכנולוגית שהדריכה ואימנה סופרים מצליחים, מרצים באוניברסיטה ויועצים פוליטיים. מלבד הבלוג המצליח שלה bloggingwithbeth, היא כותבת ספרים בתחום ורשומות בבלוגים מתמחים אחרים כמו copyblogger. לעוד מאמרים מאירי עיניים בתחום הבלוגים והאינטרנט, קפצו לבלוג שלה ואולי תלמדו משהו.

***

מוגש בחסות אביב יועצים – חברת אביב יועצים מתמחה ביעוץ שיווקי, יעוץ ארגוני וקידום אתרים אורגני.

ייעוץ שיווקי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *