קטגוריות
אופנה מה חדש

אסונות אופנה ישראליים

לקראת סוף שנת 2012, החלטתי לנסות לרכז ולדחוס ברשימה מצומצמת (משימה קשה מאוד, ללא ספק) כמה מאסונות האופנה הישראלים השכיחים ביותר – גם לנשים וגם לגברים.

קרה לכם פעם שהסתובבתם לתומכם ברחוב, בקניון או בכל מקום אחר, ופתאום נבהלתם כשנתקלתם באישה לבושה בצורה מ-ז-ע-ז-ע-ת?

אם כן, בוודאי חשבתם לעצמכם – "אלוהים! מה היא חשבה לעצמה כשהיא שמה על עצמה את הדבר הזה? אין לה מראה בבית? אין לה עיניים??…"

לקראת סוף שנת 2012, החלטתי לנסות לרכז ולדחוס ברשימה מצומצמת (משימה קשה מאוד, ללא ספק) כמה מאסונות האופנה הישראלים השכיחים ביותר – גם לנשים וגם לגברים.
.

Source: Uploaded by user via Melissa on Pinterest

 

"מכנסתונים" (פריט לבוש קיצי מוזר, שלא ברור אם הוא תחתונים או מכנסונים)

בקיץ 2012 (שתודה לאל, חלף ונגמר) ה"מכנסתונים" כיכבו ברחובות, חושפים פלחי ישבן עם כל צעד וצעד. מגיל 12 עד 52, כל בנות ישראל אימצו בחום את המכנסתונים, שגודלם רק הולך וקטן משנה לשנה וחושפים יותר ויותר נתחים מהישבן.
.

.

העובדה שכל בנות ישראל לבשו כתלבושת אחידה את המכנסונים מראה חד וחלק: לא משנה אם יש לך צלוליטיס, וורידים או רגליים בעובי של גזעי אקליפטוס, הכי חשוב שתלבשי מכנסונים ותראי אופנתית כמו כולן (כי הכי שיק זה תלבושת אחידה, נכון?… זה זהו, שלא. אבל לכו תסבירו את זה.)
.

 

אגב, האורך של המכנסון שמתקצר בכל קיץ, גורם לי לתהות מה יהיה הטרנד הבא. מכנסונים בגזרת תחתון חוטיני?

מיני-מיני

מדובר בגרסה מינימליסטית וקצרצרה במיוחד של שמלות וחצאיות מיני, שמגיעות עד לקו התחתונים. שוב, הישבן שעטוף בחוטיני הסקסי חשוף למחצה לכל העוברים ברחוב.
.

.

גופיות/שמלות לייקרה

בנות ישראל אוהבת מאוד ללבוש גופיות מבד לייקרה, רצוי כמה שיותר צמודות וכמה שיותר הדוקות על הגוף. הלייקרה נדבקת לגוף כמו עור שני ומבליטה את כל הקימורים והבליטות, גם אלו שאתן ממש לא רוצות להבליט.
.

.

גופייה ללא חזייה

מחזה כזה נראה נפלא לבנות שהחזה שלהן לא השתנה מגיל 20. אם כבר הספקתן להניק חמישה ילדים ובין החזה שלכן שוכן טבור, הגיע הזמן לרכוש חזייה.
.

 

מגפיים גרוטסקיות

נראה כי בחורף הזה, רשתות ההנעלה נתקפו באימה פתאומית מפני עיצוב נעליים מינימליסטיות במראה נקי. מסיבה זו כל המגפיים מעוטרות בשפע של ניטים, רוכסנים, קשקושים, קישוטים, עקב-מחודד-בסגנון-המכשפה-הרעה-מארץ-עוץ. הכל כדי שחלילה לא יישאר מקום נקי לרפואה על המגף. כדי לתקוע את המסמר האחרון בארון הקבורה של הטעם הטוב, כל המגפיים מיוצרות עם גימור של לקה זרחנית, במראה שלא היה מבייש אף יצאנית.
.

 
.

Source: Uploaded by user via Aka on Pinterest

 

מוקסינים

מי שמרגישה שהיא נראית צעירה מדי לגילה, יכולה ללכת על נעלי מוקסינים. כך היא בקלות מוסיפה 30 שנים לגילה והופכת כבמטה קסם לדודה עייפה, כבדה ומבוגרת.
.

 

סקיני בצבעים זרחניים

הסקיני שוב חזר לכותרות הקיץ, הפעם עם צבעים זרחניים ומסנוורים. ובכן, הגיע הזמן שמישהו יקום ויאמר את האמת: הסקיני הוא מכנס שלא עושה חסד במיוחד עם מבנה הגוף הנשי הים תיכוני, עם האגן הרחב והשופע.
.

 

גברים:
חלילה לנו להזניח את המחלקה הגברית. בואו ונבחן את אסונות האופנה הגבריים שהסתובבו באופן חופשי ברחוב בקיץ האחרון:

ברמודה

מכנסיים אלו התחבבו מאוד על הגבר הישראלי, שגאה ברגליו השעירות להפליא (לדעתו, שעירות היא סימן מובהק לגבריות אמיתית) ומציג אותן לראווה בכל הזדמנות. ביחד עם סנדלים, מתקבל מפגן ראווה שלא היה מבייש אף פרסומת ל"אמריקן לייזר".

בעונות הקיץ אפשר לראות את מכנסי הברמודה מעטרים את רגליהם של גברים רבים מסביב: בבתי קפה, ברחוב, במכון הכושר ובקניונים. תודה לאל, בעבודה עדיין לא מקובל להגיע בברמודה.
גברים יקרים, אולי תחסכו מאיתנו את המראה הלא אטרקטיבי של רגליכם השעירות. ברמודות הן רק לנשים עם רגליים חלקות כמשי. קאפיש?
.

 

 

נעלי אצבע

בדומה למכנסי הברמודה, גם נעלי אצבע אינן מחמיאות לגוף הגברי, בשום צורה שהיא. לא משנה מאיפה תסתכלו על זה, זה לא מחזה יפה. מה גם שרוב הגברים אינם מודעים למה שמתחולל בכפות רגליהם: ציפורניים מגודלות, מלוכלכות ולא מטופחות שמשמשות כמצע גידול לפטריות ולשערות על בהונות.
.

 

 

אני לא אומרת שאתם לא יכולים לנעול נעלי אצבע – אני רק מציעה שתדאגו לבקר במכון יופי לפני כן.
.

 

 

טי שירט חושפת בטן

גברים שהולכים עם טי שיט קצרה הם לא סקסיים במיוחד, במיוחד כאשר בכל הנפת יד מבצבצת לה הבטן. נראה כי הם מחביאים מתחת דוב קואלה קטן, שעיר ועגלגל.

גופייה

גופייה יכולה להיות בחירה מצוינת לגבר שעובד קשה על זרועותיו המסוקסות במכון הכושר. אך יש לשים לב שאותו גבר הוא לא הבעלים המאושר של זוג פונפונים ענקי מתחת לבית השחי.

לסיכום, אנו מקווים שחורף 2013 יהיה קצת פחות מזוויע מהקיץ. את האמת? כנראה שכן, כי מפה כבר אין לאן לרדת.

***

מוגש בחסות מועדון צצה – מועדון בת מצווה. מעל עשרים שנה של אירועים איכותיים ברמת השרון, רעננה והסביבה. מסיבות בת ובר מצווה ואירועים פרטיים.

מועדון בת מצווה

 

2 תגובות על “אסונות אופנה ישראליים”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *