קטגוריות
מה חדש פנאי

למה להסתפק בסאונה? – פינוקים מיוחדים לסאונה שלכם

שהייה בסאונה יכולה גם להיות חוויה עוצמתית יותר אם נדע להשתמש בעזרים נוספים שיכולים להפוך את החוויה לגדולה הרבה יותר.

רובנו הגדול כשהוא חושב על סאונה הוא חושב על חופש, על צימר או בית מלון בוטיק, אולי על חופשה זוגית רומנטית או אולי אפילו על כמה דקות של רגיעה ושלווה. עצם השהייה בסאונה היא מרגיעה בפני עצמה. אדי הסאונה עוזרים לגוף להרגע מתלאות היומיום, לנוח ולהתאושש לקראת עוד יום של פעילות אינטנסיבית.

את החוויה הזאת אפשר גם להעצים ולשדרג. שהייה בסאונה יכולה גם להיות חוויה עוצמתית יותר אם נדע להשתמש בעזרים נוספים שיכולים להפוך את החוויה לגדולה הרבה יותר. פנינו לחברת "harvia – סאונות אירופאיות" וביקשנו מהם מספר עצות להעצמת החוויה. הנה כמה המלצות:
מוסיקה: אין כמו מוסיקה על מנת לתת לגוף להרגע. חשוב לשים לב כי המוסיקה צריכה להיות נעימה ועדינה לאוזן ולא רועשת. מוסיקה של פכפוך מים יכולה להתאים מאד וגם כל מוסיקה שקטה אחרת שאותה אתם אוהבים. עצמו את העיניים, הניחו לאזניים להקשיב למוסיקה ונתקו את עצמכם מכל מה שקרה לכם היום.

שמפניה: בין אם אתם בסאונה לבד או בין אם אתם עם בן או בת זוג, שמפניה קרה יכולה להיות שילוב מצוין בסאונה החמה. מעבר לטעם העדין והנפלא שלה היא מקררת את הגוף מבפנים בעוד הגוף חם מבחוץ. אם זכיתם להיות שם עם בן או בת הזוג, אין ספק שזוהי חוויה רומנטית נפלאה לבלות כך את הזמן יחד. חויה אותה תשמרו בזכרונכם תקופה ארוכה.

פירות: בין אם זה חורף או בין אם קיץ, אכילת פירות קרים מרעננת גם היא את הגוף. הקפידו לבחור פירות קטנים כדוגמת ענבים או דובדבנים או לחילופין הקפידו לחתוך את הפירות לחתיכות קטנות הנכנסות בביס אחד אל תוך הפה. הכינו לכם מבעוד מועד צלחת שכזאת עם כל הפירות אותם אתם אוהבים ופשוט תהנו.

נרות: נרות משרים אוירה שקטה ונעימה, במיוחד אם תדאגו להוסיף נרות בעלי ריחות נעימים. האור העדין של הנר נותן לגוף להרגע והריח גורם לחושים לעבוד. אם אין לכם נרות ריחניים, השתמשו בקטורת. לכם נשאר רק להתענג על החוויה וליהנות ממנה.

עיסוי הגוף במלח יעודי: מספר דקות לפני היציאה שלכם מהסאונה למקלחת תוכלו להעניק לגוף שלכם את החוויה המשלימה עבורו. עסו את הגוף בעזרת מלח מיוחד משולב עם דבש, כזה המנקה את העור ביסודיות. מאחר והגוף כבר מזיע והנקבוביות פתוחות, יעילות המלח תהיה גדולה יותר ונעימה מאד לגוף.

לסיכום: יש הרבה מאד דרכים לשדרג ולהעצים את חווית השימוש בסאונה. אבל אולי הדבר החשוב ביותר הוא שתבחרו לכם את החברה הרצויה, שתלווה אתכם במהלך השהות שלכם בסאונה. כך החוויה תהיה גדולה יותר ותשאיר אחריה זכרון נעים.
***

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *