קטגוריות
יום יום מה חדש

איך להסיר תוכנה לא רצויה מהמחשב, צעד-אחר-צעד

אם אי פעם תהיתם כיצד להסיר תוכנות לא רצויות מהמחשב שלכם, ההדרכה הזו היא בשבילכם. היום נסביר כיצד להסיר התקנה של תוכנה מהמחשב שלכם, במערכת ההפעלה חלונות (ווינדוס) 7. במערכות הפעלה ישנות יותר כמו ווינדוס XP או ויסטה התהליך די זהה

אם אי פעם תהיתם כיצד להסיר תוכנות לא רצויות מהמחשב שלכם, ההדרכה הזו היא בשבילכם. היום נסביר כיצד להסיר התקנה של תוכנה מהמחשב שלכם, במערכת ההפעלה חלונות (ווינדוס) 7. במערכות הפעלה ישנות יותר כמו ווינדוס XP או ויסטה התהליך די זהה, רק שהמסכים מעט שונים ויזואלית. אם תקפידו לקרוא מה כתוב בכל חלון, אני בטוחה שתסתדרו מצויין.

הצורך להסיר תוכנה מהמחשב עולה לעיתים כשהמחשב איטי מאוד וזקוק ל"נקיון פסח" שיפנה בו מעט מקום או כשיש תוכנה ספציפית ממנה אתם רוצים להיפטר. לפעמים מחשב שקיבלתם ממישהו או מחשב המשמש מספר אנשים סובל מעודף תוכנות מיותרות ומכבידות שהצטברו בו עם השנים. תופעה מעצבנת נוספת היא תוכנות שמתקינות את עצמן על המחשב שלנו ללא רשות, כמו סרגלי חיפוש ויזואלים ומיותרים. החזירו את השליטה לידכם!

עקבו אחרי ההדרכה המצולמת הבאה ותלמדו כיצד לבדוק אילו תוכנות מותקנות במחשב שלכם וכיצד להיפטר מאילו שנס ליחן.

1. בשולחן העבודה (Desktop) של המחשב שלכם, לחצו בעזרת המקש השמאלי של העכבר על אייקון ה"התחל", או (Start). זוהי הצלמית העגולה והצבעונית בפינה הימנית התחתונה של התמונה שלפניכם.

מסך 1
2. לחצתם? יפתח לפניכם התפריט הבא. מצד שמאל תופיע האופציה "לוח הבקרה" או (Control Panel). לחצו עליה עם המקש השמאלי של העכבר.

תפריט התחלה

3. לוח הבקרה נראה כך. האופציה הימנית התחתונה נקראת "תוכניות" או (Programs) ותפקידה לאפשר לכם להתקין או להסיר תוכנות מהמחשב. לחצו עליה בעזרת המקש השמאלי.

לוח הבקרה

4. האופציה הראשונה ברשימה שלפניכם נקראית "תוכניות ותכונות", או (Programs and Features). לחצו עליה ותגיעו תגיעו לרשימת התוכנות המותקנות במחשב שלכם.

תכניות ויישומים

5. ברשימת התוכנות תוכלו לראות את שם התוכנה, מפרסם התוכנה, את התאריך בה הותקנה על המחשב שלכם, גודל התוכנה ומספר הגירסה. בעזרת גלגלת העכבר, עלו ורדו במסך עד שתאתרו את התוכנה אותה ברצונכם להסיר.

רשימת התכניות

6. לחצו עליה פעם אחת עם המקש השמאלי, עד שתואר בכחול, כמו בתמונה מתחת.

כמעט שם

7. כשבחרתם את התוכנה הרצויה, לחצו על כפתור ה"הסר התקנה" או (Uninstall) המסומן בתמונה בצהוב.

מסומן בצהוב

8. לחצתם? המחשב שלכם יפתח חלונית ובה יוודא שאתם באמת מעוניינים להסיר את התוכנה הזו מהמחשב שלכם. התבלבלתם? בחרו ב"בטל" או (Cancel). זו התכנית הנכונה? בחרו ב-Uninstall.

הזדמנות אחרונה להתחרט

זהו! המחשב יודיע לכם כשתסתיים הסרת התוכנה. עכשיו לכו והיו גאים בעצמכם!

***

מוגש בחסות Reut One החופש לבחור את הטוב והמתאים ביותר. Reut One הינה בית פתרונות בתחום מערכות CRM המתמחה ביישום, פיתוח והטמעת מערכות CRM.

מערכת CRM

 

מאת אילה וייס-טרמבליי

אילה וייס-טרמבליי מנהלת בלוג אישי...
http://bishuliti.com/

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *