קטגוריות
יום יום מה חדש

איך לשמור על דיאטה בזמן חופשה

אל דאגה, עם שמירה על כמה כללים פשוטים, תוכלו לשמור על המשקל גם במהלך הנסיעה לחוץ לארץ.

מוגש בשיתוף סביב עולם – תיירות ללא גבולות בארץ ובעולם.

יציאה לחופשה בקרואטיה היא הזדמנות לראות נופים מדהימים ועוצרי נשימה ולא פחות חשוב – להשתחרר ולפרוק עול. לא צריך להתעסק עם ניקיונות, כלים, עבודה ובוס נודניק. מצד שני, גם מאוד מפתה להתיר רסן בכל מה שקשור לדיאטה, במיוחד מאחר וקרואטיה ידועה במעדנים הטעימים (…והמשמינים) שלה. הבעיה מתחילה כשבדרך חזור מהחופשה – בשדה התעופה – מתברר שלא רק המזוודה עלתה במשקל…

.

אבל אל דאגה: עם שמירה על כמה כללים פשוטים, תוכלו לשמור על המשקל:

אל תעמיסו – כידוע, בבתי מלון בכל רחבי העולם מאוד קל לזהות ישראלים בבתי מלון לפי המגש העמוס לעייפה וההתנפלות על כל עמדות הבופה (כדי לא לפספס אף מעדן). אתם, לעומת זאת, ממש לא חייבים להתפתות לכל השפע בחדר האוכל, במיוחד לא לקינוחים. אם אתם ממש חייבים לטעום מהם, קחו לכם דוגמיות מיניאטוריות.

.

התחילו את היום ברגל ימין – מניסיון אישי, ברגע שפותחים את הבוקר עם משהו מתוק – עוגייה, גלידה וכו', התיאבון נפתח ומתחשק לבלוס עוד ועוד מתוק. גם המוטיבציה עפה מהחלון כי אומרים "נו טוב, גם ככה הרסתי את הדיאטה." לכן, כבר מהבוקר נסו לשמור ולא להתפתות לשטויות.

לכו הרבה – אם המסעדה שאתם רוצים לאכול בה נמצאת במרחק 20 דקות הליכה, כדאי לוותר על מונית וליהנות מהליכה בעיר. כך תוכלו להתרשם מהנופים, לצלם תמונות וגם לשרוף חלק מהקלוריות שאתם עומדים לצרוך ושכבר צרכתם. כדאי גם לתכנן טיולים בטבע שמצריכים המון הליכה או רכיבה על אופניים, ולאו דווקא לחפש מסעדות כל היום וכל הלילה.

.

שננו לכם מנטרה – כל פעם שאתם נתקלים בעוגת קרמשניט או בבורקס עסיסי שקורצים לכם, שננו לעצמכם: "כל הקלוריות האלה יצטברו לי ישר בבטן או בישבן…"

.

לכו עם בגדים צמודים – קחו איתכם במזוודה בגדים צמודים והדוקים, שקניתם לעצמכם אחרי שהצלחתם לרזות. הסקיני ההדוק והחולצה הצמודה יזכירו לכם כמה עבדתם קשה כדי לשמור על הפיגורה החטובה.

.

אל תאכלו כפול – במידה ואתם מתכננים לצאת לארוחת ערב בעיר עם המשפחה או עם החברים, אל תלכו גם לארוחת הערב במלון, רק משום שהיא כבר כלולה במחיר…

שתו הרבה – ולא, הכוונה איננה למיצים ממותקים שגם יש בהם כמויות גדולות של סוכר, חומרי טעם וצבע ושאר מזיקים; מים יסייעו לכם להרגיש הרבה יותר מלאים ושבעים. לכן פתחו כל ארוחה בשתי כוסות מים.

קחו לכם נשנושים בריאים – הטיולים יפתחו לכם את התיאבון ולכן כדאי להצטייד בנשנושים. פירות, חטיפי אנרגיה, קרקרים ופריכיות. הם אינם מצריכים קירור ונכנסים בקלות לתיק.

ואיך אפשר לסיים בלי תמונה חמודה של חתול?

.

***

לחצו על הבאנר כדי לשמוע עוד על טיול מאורגן ברחבי העולם

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *