קטגוריות
מה חדש

אין כמו בבית: ציוד מקצועי שיכול מאד להיות שאתם זקוקים לו בבית

המאמר נכתב על ידי קבוצת Zeta  אשר הינה תמהיל ייחודי של חברות הנותנות פתרון כולל למגוון רחב מאוד של תעשיות תחת קורת גג אחת

מי מאתנו לא מוצא את עצמו חסר אונים כשהברז מתחיל לדלוף או כשהדלת של חדר השינה של הילדים מחליטה להתחיל לחרוק דווקא בשעת לילה מאוחרת? אחרי הכל – גם אם ננסה להתעלם מכך – שגרת חיינו תלויה בהמון חפצים, מכשירים וכלים שיכולים להחליט להתקלקל ברגע הכי לא מתאים.

אז נכון, נוכל בהחלט להתעלם מהבעיות ולדחות אותן ליום אחר בו נקרא לבעל מקצוע שיטפל בבעיה עבורנו וגם יגבה מאתנו סכום כסף נאה בצד. אבל למה שלא נדאג לשמור בבית כמה כלים בסיסיים שיסייעו לנו ברגעי המשבר? כלים שיסייעו לנו לטפל בבעיה שנוצרה באופן עצמאי ולשכוח מבעלי מקצוע יקרים?

אז איפה מתחילים?

הביקור בחנויות אספקה טכנית יכול מאד לבלבל כל אחד – אחרי הכול מדובר במעין סופרמרקט טכני, עמוס במוצרים שרובנו כלל לא יודעים מה הם עושים או מתי באמת נזדקק להם. השלב הראשוני הוא לפנות אל אנשי המקצוע בחנות, להציג את הבעיה שלנו ולבקש הכוונה למקום הנכון.

הציוד עצמו מחולק בעיקר לפי מחלקות המיועדות לשימושים שונים: שימוש ביתי, שימוש מקצועי, גינון ועוד. מהרגע שהגענו למחלקה הנכונה, אנחנו כבר בחצי הדרך.

אוקי. אז מה אנחנו באמת צריכים?

בין כל הפריטים המוזרים שנוכל למצוא בסופרמרקט הטכני ישנם כמה וכמה מוצרים בסיסיים שמאד מומלץ שנחזיק בבית, על כל צרה שלא תבוא.  

DW-40 –   למרות השם המוזר מדובר בסך הכל בשמן. השמן הנמצא בתוך המכלים יכול לסייע לכם לשמן בקלות כל ציר תקוע או חורק, גלגלת מכל סוג שהיא ואפילו לסייע לכם לטפל במנעולים שהחליטו להיתקע.

השמן מופיע בכמה וכמה מכלים שונים כשהנוח מבניהם הוא בדמות מיכל קטן הדומה לבקבוק תרסיס רגיל אליו מצורפת צינורית דקה וארוכה. כמה ריסוסים במקום הנכון והבעיה מאחוריכם.

 U3

מפתח צינורות – נכון, אף אחד או אחת מאתנו לא עומד לפצוח בקריירת שרברבות אבל כאשר הברז יחליט להתחיל ולדלוף לא נצטרך לחפש אחר בעל מקצוע באופן בהול.

כל שעלינו לעשות הוא לתפוס את האום (אותו משושה דק בחלקו התחתון של הברז) ולהבריג אותו מעט עם כיוון השעון. במידה והברז העיקש עדיין דולף תוכלו לנעול את האום הנוסף הנמצא בחלקו השני של הברז מתחת לכיור.

 U4

פטיש ומסמרים – אחד מאבני הבניין של אחזקת הבית. הקפידו לבחור בפטיש שהוא יחידה אחת כך שלא תגיעו למצב שראש הפטיש המתכתי יתנתק מהמוט וישתחרר באמצע התהליך. בנוסף הקפידו לבחור בפטיש בעל חלק להוצאת מסמרים במקרה של טעות בדפיקת מסמר סרבן.

את המסמרים עצמם יש לבחור בהתאם למשטח אליו אתם מעוניינים להחדיר אותם. יש להבדיל בין מסמרים לעץ, למתכת, לגבס או לבטון. כדי למצוא את המסמרים המתאימים התייעצו עם אנשי השירות במחלקה הייעודית והסבירו את הצורך שלכם. זכרו תמיד כי מומלץ לקנות כמה מסמרים מסוגים שונים – לכל מקרה שלא יבוא.

 U7

דבק חם – דבק חם הוא למעשה סיליקון דביק במיוחד שיכול לסייע לכם להדביק כמעט כל דבר לכל דבר. הדבק מגיע בצורת אקדח ומוטות דבק. את האקדח מחברים לחשמל (מה שגורם לו להתחמם מעט) כשמוט הדבק ממוקם בתוכו. הדבק מתחמם ונמס ולחיצה על הדק האקדח תשחרר מעט דבק על המשטח הייעודי.

אקדח דבק הוא כלי ורסטלי שמתאים למגוון שימושים אבל רגע לפני שאתם רצים לקנות אקדחי דבק חם, אנחנו ממליצים לכם בכל זאת להתייעץ עם אנשי השירות בחנויות להספקה טכנית ולהסביר את השימוש שלכם בדבק כדי להבטיח שזהו אכן הפתרון שלו אתם זקוקים.

 U6

אז כדי שלא תזדקקו לבעלי מקצוע באופן דחוף בכל פעם שהכיסא השתחרר מעט או שהמגירה אינה משתחררת כדי שתיצרו לעצמכם מחסן ציוד טכני קטן – אפילו מתחת לכיור או על מדף נסתר – ותעשו את העבודה בעצמכם.

מאת מערכת האתר

יעל מיכאלי, מנהלת התוכן ושיתופי הפעולה של האתר. כאשר אתם שולחים הודעה דרך "צור קשר", אני היא זאת שעונה. עובדת מביתי על גבעה בגליל. מגדלת ביחד עם בעל נפלא שני קטנטנים מלאי מרץ, חתול ובוסתן של עצים לא שגרתיים. בזמני הפנוי יוצרת בנייר ובצמר וכותבת את הבלוג "כשיצירה פוגשת חיים".
google+

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *