קטגוריות
מה חדש פנאי

גיל הזהב – 5 מקומות לבקר בטיול מאורגן לגיל הזהב

אף פעם לא מאוחר לטייל ולראות עולם ואת מה שלא הספקתם עד כה. ואכן, כיום גם בני ה-60 ו- 70 לא מוותרים על ההזדמנות לקחת פסק זמן מתפקידם כסבים וסבתות ולטייל מעבר לים במקומות האקזוטיים שתמיד חלמו עליהם וזכו לראותם רק במגזינים.

אף פעם לא מאוחר לטייל ולראות עולם ואת מה שלא הספקתם עד כה. ואכן, כיום גם בני ה-60 ו- 70 לא מוותרים על ההזדמנות לקחת פסק זמן מתפקידם כסבים וסבתות ולטייל מעבר לים במקומות האקזוטיים שתמיד חלמו עליהם וזכו לראותם רק במגזינים.

אחת האפשרויות הנוחות לטיול בחו"ל היא להצטרף לטיול מאורגן מטעם חברת תיירות המארגנת טיולים ייעודיים לבני גיל הזהב. הייחוד בטיולים אלו הוא בהיותם מאורגנים מ-א' ועד ת' כך שכל הנותר הוא להירגע וליהנות לפני ובמהלך הטיול במסלול שמציע שפע של חוויות בקצב מתון והגיוני. כמו כן, קבוצת המטיילים היא קטנה יחסית, בשכבת גיל הומוגנית ותחומי עניין משותפים. ערך מוסף משמעותי של הטיול הוא בהיותו כולל מעבר מינימאלי בין בתי מלון שנבחרו בקפידה, אוטובוסים צמודים ומרווחים, טיסות סדירות מסודרות המאפשרות להגיע למקום היעד בדרך הקצרה ביותר ובחלק מהמקרים גם ליווי רפואי לאורך כל ימי הטיול.

ולצד הלוקיישנים המסורתיים והקרובים באירופה הקלאסית, יעדים מרוחקים ומרתקים כמו סין, תאילנד, יפן, הרי הרוקי, וייטנאם, סין ואחרים, הפכו ליעדים פופולאריים, כאשר הם מציעים מסלול טיול רווי הרפתקאות שלא ישעממו גם את אלה שרק פשטו את המדים. להלן מספר יעדים מעניינים במיוחד לטיול מאורגן לחו"ל בגילאים מבוגרים:

יפן בניצת הדובדבן

טיול מאורגן ליפן מציע מסלול גיאוגרפי מעניין הכולל ימים מלאים בהם הכול כלול. הסיורים המתקיימים בטיולים כוללים ביקור בהירושימה לרבות, כולל ב"נקודת ה-0", בה התפוצצה פצצת האטום, שייט לביקור באי מיאג'ימה, סיור בעיר התעלות קוראשיקי וביקור במצודת הסמוראים המפורסמת ביותר ביפן הנמצאת בהימאג'י. כמו כן, נסיעות באלפים היפניים, ביקורים במקדש קמיזודרה, טירת ניגו וביקורים בעיירות הנופש קאמאקורה, האקונה וקאנאזאווה. בטיול מבקרים גם במוזיאון השואה בעיר פוקויאמה ועורכים סיורים מקיפים בטוקיו, כולל שייט פנוראמי במפרץ טוקיו.

.

.

תאילנד, פוקט ופאטאיה

בטיול מאורגן לתאילנד ניתן ליהנות ממבחר מקומות ואטרקציות. טיול באזור קנצ'אנאבורי והגשר על הנהר קוואי, ביקור במופע של הנזירה הצפה על פני המים, טיול לאזור הכפרים הסיניים דוי מה סלונג של צ'אנג קאי שק וארץ התה. גם יום טיול להר הגבוה ביותר בתאילנד דוי אינטאנון ושייט לביקור בגן העדן- האי "קו פיפי". כמו כן, ביקור בשמורת מפלי אראוואן, ביקור בגני המלכה דוי טונג, בשבטי ההרים אקא ו-יאהו, שייט על הצ'או פאיה ובתעלות בנגקוק ואפילו רכיבה על פילים.

.

.

הרי הרוקי, אלסקה וקרוז חלומי

טיול מאורגן לאלסקה כולל ביקור במזרח קנדה כולל מפלי ניאגרה, שייט מרהיב במפלים, יום סיור בטורונטו ועליה למגדל C.N. במערב קנדה מבקרים בוונקובר, סיור עומק בשמורת הרי הרוקי, באנף, פארק וולס גריי ומפלי ברידל וויל. גם שייט במצר וויליאם, קרחון פורטג' וורטינגטון וביקור במוזיאון הלאומי של בריטיש קולומביה וגני בוטשרט. טיול ייחודי זה כולל גם קרוז באניית פאר המציעה מופעי בידור ופעילויות סביב השעון, כולל אפשרות לבחור מבין מבחר סיורי בחירה בשיט לאורך רצועת החוף המרהיבה.

.

.

טיול לוייטנאם וקמבודיה

טיול מאורגן לוייטנאם וקמבודיה חושף את המטיילים למראות, ניחוחות ותרבויות מרתקות. הטיול כולל פסיעה בשדות אורז, נסיעה בריקשות, שיט בסירות. מסיירים בהאנוי – עיר הבירה, במפרץ האלונג ובעיר הבירה העתיקה הואה. מטיילים בג'ונגל וייטנאמי ובשמורות טבע, במוזיאונים כמו במוזיאון הצ'אם, הוי אן, שיט על נהר הבושם, אגם לאק, אגם טונלה ונהר המקונג. ביקור בארמון באו דאי וסיור בכפרים מקומיים על גבי פילים. ביקור בארמון הקיץ באו דאי, כנסייות קוק הצרפתית וקאו דאי, בכפרי דייגים וביקור הארמון המלכותי בפנום פן. יוצאים לטיול מדהים ביופיו בנקרות התת-קרקעיות של אזור נין בין ומבקרים באזור שבטי המיעוטים בסאפה. מטיילים במקדשי אנגקור המפורסמים ובמקדש פרה קאן, הנחשב למקדש הטבע היפה ביותר בקמבודיה. כמו כן גם שטים במפרץ האלונג – מפרץ הדרקון.

.

Source: Uploaded by user via Thisie on Pinterest

.

סין בדגש חבלי סצ'ואן ויונאן

טיולים מאורגנים לסין מציעים טיול במסלול ארוך יחסית הכולל את אזור האנגג'ואו ושייט על האגם המערבי, ביקור בפגודת שש ההרמוניות, איזור סוג'ואו כולל גן הלבלר ושייט בתעלה הגדולה. כמו כן ביקור ושייט בג'ואוג'ואנג – עיירת המים המיוחדת בסין, בליג'יאנג – עלייה ברכבל להר הדרקון הג'ייד המושלג, בריכת הדרקון השחור ומוזיאון הדונגבה. ביקור בדרך "התה והסוסים", נהר היאנגצה וערוץ דילוג הנמר. סיור בעיר דאלי וביקור בשלוש הפגודות ושייט באגם ארחאי. ביקור במנזר סונגזנלין וביער האבן שילין, שייט בסירות הדרקון על אגם קונמינג וביקור בחומה הגדולה ובקברי שושלת מינג. נהנים ממופע קונג פו וארוחת ברווז פקין, סיור בשַאנְגחָאי בטיילת הבונד, המוזיאון החדש וכן ביקור בגטו היהודי ובבית הכנסת. בלילה יוצאים לסיור לילי כולל שייט מרהיב על נהר הְוַאנְגפּוֹ החוצה את שַאנְגחָאי וביום עולים ברכבל להר יאו לתצפית מדהימה.

.

.

טיול מהנה לכם!

תגובה אחת על “גיל הזהב – 5 מקומות לבקר בטיול מאורגן לגיל הזהב”

אחלה כתבה והתמונות מדהימות.
אני רוצה להמליץ על טיול מאורגן לוייטנאם קמבודיה ולאוס עם השף שלום שטרית.
טיול בוטיק מותאם לקבוצות אוכלוסיה מכל הגילאים. חוויה מדהימה ומושקעת.

תהנו,
רונית

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *