קטגוריות
יום יום מה חדש

הגדרת התוכנה הרצויה לפתיחת סוג קובץ מסוים באופן קבוע

לכל אחד יש את התוכנות המועדפות עליו לשימוש עם קבצים שונים. מה עושים אם רוצים לשנות את התוכנה שאתה נפתחים קבצים מסוג מסוים? עקבו אחר הפעולות הבאות.

לכל אחד יש את התוכנות המועדפות עליו לשימוש עם קבצים שונים, ולא תמיד ברירת המחדל של windows היא האופציה הנוחה והטובה ביותר לנו. לדוגמא, קבצי תמונה מסוג BMP בדרך כלל נפתחים בברירת מחדל עם כלי ה"צייר" (paint) של "חלונות", אבל ברוב המקרים לנו יהיה נוח להשתמש דווקא בתוכנה קלה ומהירה יותר, כמו "מציג התמונות".

מה עושים אם רוצים לשנות את התוכנה שאתה נפתחים קבצים מסוג מסוים? עקבו אחר הפעולות הבאות:

לחצו עם העכבר לחיצה ימנית על הקובץ מהסוג הרצוי. בתפריט שנפתח בחרו "פתיחה באמצעות" (open with) ובתפריט המשנה בחרו את האופציה "בחירת תכנית ברירת מחדל".

פתיחה באמצעות

בחלון שייפתח תראו רשימה של תכניות מומלצות. במידה והתכנית המבוקשת לא נמצאת ברשימה, ניתן ללחוץ על "עיון" (browse), לחפש ולבחור אותה מתוך ספריות המחשב. יש לסמן את התוכנית הרצויה לכם.

חשוב לזכור לסמן את תיבת הסימון "השתמש תמיד בתוכנית שנבחרה לפתיחת קבצים מסוג זה". זו הפעולה שתבטיח למעשה כי מעתה ואילך, קבצים מהסוג הנ"ל תמיד ייפתחו עם תוכנה זו.

לסיום הפעולה, יש ללחוץ על "אישור".

הגדרת תוכנה לפתיחת קובץ במחשב

מעתה, קבצים מהסוג הנ"ל תמיד ייפתחו עם התוכנה שבחרתם.

שימוש נעים!

***

מוגש בחסות Reut One החופש לבחור את הטוב והמתאים ביותר. Reut One הינה בית פתרונות בתחום מערכות CRM המתמחה ביישום, פיתוח והטמעת מערכות CRM.

מערכת CRM

מאת רחלי זוסימן

רחלי זוסימן. בלוגרית ותיקה מאוד, חיה באינטרנט וברשתות החברתיות, מנתחת מערכות מידע ומנהלת מוצר, אמא לשני בנים ושלושה חתולים, גיקית, מעבירה סדנאות קאפקייקס, בשלנית.
כותבת בבלוג הבישול פשוט מבשלת ובבלוג האישי עפיפונים
Google+

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *