קטגוריות
מה חדש

מחנה כדורסל "שחקן אמיתי" – בית ספר של מקצוענות אמיתית

אם אחד מילדכם חגג לא מכבר 10 עד 15 שנות חיים וכדורסל מהווה חלק בלתי נפרד מלוח הזמנים היומי שלו, ישנם כמה דרכים לסייע לו לבנות יסודות כדורסל נכונים ולמקסם את כשרונו. אתם יכולים לרדת איתו פעמיים בשבוע למגרש הכדורסל השכונתי. ההנאה מובטחת, העתיד קצת פחות. אפשר לרשום אותו לאחד ממאות בתי הספר לכדורסל שמבטיחים הרים וגבעות ובפועל – עושים בערך מה שאתם תעשו איתו במגרש השכונתי. ואפשר גם אחרת. תכירו את מחנה כדורסל "שחקן אמיתי" – המקום בו המקצוענים של היום מכשירים את הכוכבים של מחר.

"שחקן אמיתי" – כי על מקצוענות לא מתפשרים

חברת "שחקן אמיתי" הוקמה לפני 8 שנים ונחשבת למובילה בישראל בתחום הכשרת כדורסלנים צעירים משני המינים בגילאי 10-15. כשבראש צוות המאמנים נמצאים שמות נוצצים כמו דיוויד בלאט בתפקיד יועץ חיצוני, עודד קטש וליאור ליובין כמאמנים ומדריכים ועוד, לא קשה להבין שהחבר'ה של "שחקן אמיתי" לוקחים את עניין ההכשרה ברצינות. מדובר בנקודה קריטית, שכן כל אדם עם קצת חסכונות ומעט זיקה לכדורסל יכול לפתוח מחנה כדורסל. לכן חשוב לבדוק היטב מי האנשים העומדים מאחורי מחנה שכזה לפני רישום ילדכם.

מחנה כדורסל "שחקן אמיתי" – מה קורה שם בדיוק?

המחנה מתקיים בשלושה מחזורי לימוד בני שישה ימים כל אחד – ראשון עד שישי – בחודשים יוני ויולי. הפעילות מתבצעת בבית הספר החקלאי במקווה ישראל (סמוך לתל אביב) בתנאי פנימייה, כלומר, הילדים ישנים במתחם הגדול במהלך השבוע. מעבר לתנאים המצוינים הכוללים חדרים ממוזגים, חדר אוכל מהודר, מדשאות ומרחבים וכמובן – אולמות אימון חדישים (לצד כיתות לימוד וסדנה), מחכה לחניכים לוח זמנים קפדני וארוך מדי יום, הכולל אימונים שונים, הרצאות וסדנאות בנושאים שונים (יסודות הכדורסל, אורח חיים נכון, תזונה וכו') ומשחקים. בין עיקרי ההכשרה של מחנה כדורסל "שחקן אמיתי" ניתן למצוא אימונים מנטאליים (כיצד מתכוננים למשחק? כיצד מתמודדים עם הלחץ בזמן משחק? ועוד), אימוני וידאו (אימונים מצולמים לצורכי ניתוח, הבנה ושיפור), אימוני אתלטיקה וחדר כושר, אימונים אישיים (עד חמישה חניכים) ועוד. האימונים מחולקים לקבוצות גיל ורמה. בסיום המחנה ניתנת לכל חניך תכנית עבודה להמשך. "ציידי כישרונות" מגיעים לצפות באימונים ובטורנירים באופן קבוע, כך שפוטנציאל ה"גדילה" בהחלט קיים.

מחנה כדורסל טוב הוא כזה הנמשך בסך הכל שבוע אחד, אבל אותותיו ניכרים למרחקים למשך כל שנות חייו של החניך ככדורסלן חובב או מקצועני. וזהו בדיוק מחנה הכדורסל של "שחקן אמיתי"… בהצלחה!

מאת מערכת האתר

יעל מיכאלי, מנהלת התוכן ושיתופי הפעולה של האתר. כאשר אתם שולחים הודעה דרך "צור קשר", אני היא זאת שעונה. עובדת מביתי על גבעה בגליל. מגדלת ביחד עם בעל נפלא שני קטנטנים מלאי מרץ, חתול ובוסתן של עצים לא שגרתיים. בזמני הפנוי יוצרת בנייר ובצמר וכותבת את הבלוג "כשיצירה פוגשת חיים".
google+

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *