קטגוריות
יום יום מה חדש פנאי

ספרים רבותיי, ספרים

חנות מופלאה עם משלוח חינם לארץ.

יש אנשים שזוכרים מהטיול שלהם באנגליה את הטיול לביג בן, נהר התמזה או כיכר טרפלגר. אני דווקא זוכרת מלונדון את חנויות הספרים הענקיות ברחוב אוקספורד. בכל חנות כזו יש בית קפה חמוד וקטן, שאתם יכולים לשבת בו בכיף עם הספר שלכם ולשתות קפה. הכל טוב ויפה, עד שאתם שומעים אישה צועקת בהיסטריה, "איציק! 'תה רוצה אספרסו כפול או רגיל? שים כבר ת'דברים שלנו על הכיסא שנתפוס מקום! "

זה מחזיר אותנו לישראל. רוב חנויות הספרים בארץ (ואנחנו לא מדברים על מדינת תל אביב) הן קטנות וצפופות. המנטאליות של החנויות כאן היא "כנסו, קנו ספר ולכו". אפילו בחנויות ספרים גדולות ומרווחות, אין בד"כ כיסא אחד לרפואה!

אם לא מתחשק לכם לעמוד במעבר צפוף של חנות ספרים בקניון הומה אדם, כשמישהי עם עגלה דורסת אתכם והמוכרת שולחת אליכם מבטים חמוצים (כי אתם כבר רבע שעה עומדים ובוהים בספר), תוכלו להזמין את הספר המבוקש מאתר האינטרנט של החנות.

אבל במחשבה שנייה, למה שתעשו את זה? האם הסתכלתם פעם על המחירים של הספרים בארץ? אם אתם נוהגים לרכוש ספרים בארץ, סימן שאינכם מכירים את הפלא הבא שיצא מאנגליה מאז דיוויד בקהאם: חנות הספרים המדהימה Book Depository.

אני שמחה להמליץ לכם על החנות המופלאה הזאת. מאידך, השמחה הזו מהולה בעצב. האם המצב בישראל כל כך רע, שאפילו הספרים שנמכרים באנגליה (אחת המדינות היקרות בעולם), הרבה יותר זולים מאשר בארץ?

בוק דיפוזיטורי
http://www.bookdepository.co.uk/

לשם השוואה, בואו ניקח כמה ספרים מהאתר של רשת סטימצקי. ספר הילדים החביב "הזחל הרעב" של קרל אריק עולה באתר 62 ₪. לעומת זאת, בחנות הספרים הבריטית מחירו 40 ₪. ספרו של קורט וונגורט, "בזמן שבני תמותה ישנים", עולה באתר 79.90 ₪ ואילו בחנות הבריטית מחירו כ-53 ₪. הספר "דיאטת שבע-עשר הימים" של מורנו מייק עולה באתר 80.75 ₪. בחנות האנגלית – מחירו כ-47 ₪.

פערי המחירים הולכים ותופחים כשזה מגיע במיוחד לספרי אמנות, עיצוב ותחביב. הספר "סריגת וינטאג" של קלייר מונוטוגמרי עולה באתר סטימצקי 125.10. בחנות הבריטית, לעומת זאת, מחירו 60 ₪. דוגמה נוספת: הספר המדליק "עולם הגרפיטי" עולה באתר הישראלי 263.00 ₪, בזמן שבחנות הבריטית הוא מוצע ב-136 ₪.

סריגת וינטאג

אין ספק, שהחנות האנגלית מתאימה במיוחד לאומנים, אמנים, מעצבים, אדריכלים, חובבי עבודות יד ועוד – מה גם שרבים מהספרים אינם ניתנים להשגה בארץ.

החסרונות של חנות Book Depository
מופלאה ככל שתהיה, החנות עדיין לא מציעה אופציה של דפדוף וירטואלי בספרים עצמם. זאת, בניגוד לחנויות אחרות כמו אמזון. לכן, אני ממליצה להיכנס קודם לאמזון, לחטט בכמה ספרים ולקרוא את הביקורות של הגולשים (שממליצים או משמיצים בחופשיות). רק לאחר שתגבשו החלטה, תוכלו להזמין את הספרים האלו ב-
Book Depository.

אתם בוודאי שואלים: מדוע בעצם לא לקנות כבר באמזון. התשובה לכך, היא שבחנות הבריטית תקבלו יחס אישי, מהיר וחם. תוכלו לשלם באמצעות PayPal והכי חשוב – המשלוח הוא חינם!

משלוח ספרים חינם

גם זמן המשלוח הוא מהיר. תוך שבוע, הספר הנכסף כבר יחכה לכם בסניף הדואר. חסרון קטן, הוא שהספר מגיע בדואר רגיל ולא רשום. מניסיוני אוכל להעיד, שלאורך חמש שנים שבהן הזמנתי ספרים רבים מעולם לא קרה שספר אבד בדואר. ברור שאם דבר מסוג זה קורה (וקרה לי שספר התעכב וטייל קצת בארץ), שירות הלקוחות של החנות ישמח לפצות אתכם ולשגר אליכם במהירות ספר. אגב, מעניין לציין, כי החנות נקנתה השנה על ידי אמזון.

קריאה מהנה!

***

הכתבה נכתבה בחסות דפוס גוליר הפקות בע"מ – כל צרכי הדפוס, השילוט והעיצוב שלך באתר אחד!

בית דפוס


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *