קטגוריות
יום יום מה חדש

מכשירי הליכה קרוב לבית

הרשו לנו להציג בפניכם כמה וכמה אפשרויות לשכירת עזרי הליכה שיסייעו לנו לעבור בקלות יחסית את התקופה הקשה.

במהלך החיים, אנו נאלצים להתמודד עם אירועים לא צפויים. חלקם משמחים ומרגשים ויסבו לנו אושר; אירועים אחרים יכולים להיות קשים במיוחד ולעיתים אף להפוך את שגרת חיינו לקשה ומורכבת במיוחד.

מצבים שונים כמו מחלה, פגיעה בתאונת דרך או שבץ מוחי הם רק כמה דוגמאות לאירועים המשפיעים באופן ישיר על ההתנהלות היום יומית שלנו, ושדורשים מאתנו לבצע התאמות רבות בסביבה הביתית ואף להסתייע בעזרים שונים לתנועה וביצוע משימות שונות.

למזלנו, במרבית המקרים מדובר במגבלה זמנית ולא נזדקק לאותם עזרי הליכה ותנועה לתקופת זמן ארוכה במיוחד. כדי ללמוד כיצד ניתן להתמודד עם מצבים זמניים אלו פנינו אל צוות המומחים של אתר http://bioness.co.il/ במטרה לקבל מידע על אפשרויות לשכירת מכשירי הליכה.

צוות המומחים של האתר שמח להציג בפנינו כמה וכמה אפשרויות לשכירת עזרי הליכה שיסייעו לנו לעבור בקלות יחסית את התקופה הקשה.

שירותי השכרת עזרי הליכה

במרבית בתי החולים יוענקו לחולים כל אמצעי הטיפול הדרושים במהלך אשפוזם בבית החולים. אך ברגע שבו ישוחררו החולים לביתם האחריות על בריאותם והתנהלותם היום יומית חוזרת אל קופות החולים ולמעשה אל החולים עצמם.

האגודות הבאות מפעילות שירותי סיוע לאוכלוסיית החולים ומאפשרת להם לשכור אמצעים רפואיים לשימוש ביתי לתקופת זמן מוגבלת ולהקל, לפחות במידת מה, את הקושי הכרוך בהליך ההחלמה.

יד שרה

אגודת יד שרה פועלת כארגון מתנדבים הפועלים יחדיו תחת מחויבות לערבות הדדית ומעניקה סיוע לכל אדם באשר הוא. אגודת יד שרה מתבססת על תרומות מגורמים שונים מהארץ ומהעולם ופועלת בארבע תחומים עיקריים – שירותי ציוד רפואי, שירותי מידע, שיקום ושירותי הסעות למוגבלים בתנועה.

כחלק מפעילותו של הארגון, הוא מציע שירותי השאלה או השכרה תמורת תשלום סמלי של מגוון רחב של מכשירי הליכה כמו קביים, הליכונים ואמצעי סיוע נוספים למוגבלים בתנועה. אל יד שרה ניתן לפנות בקלות על ידי פנייה אל אחד מעשרות סניפיה בארץ.

עזר מציון

עמותת עזר מציון, אשר הוקמה בארץ בשנת 1979, נחשבת כיום לעמותה הגדולה בישראל בתחום התמיכה הרפואית. העמותה מפעילה מחלקות רבות לסיוע לחולים ולבני משפחותים בתקופת ההחלמה והשיקום המופעלות על ידי כ-15,000 מתנדבים.

העמותה גם מפעילה מחלקה להשאלת ציוד רפואי ושיקומי המאפשרת לחולים ובני משפחותים לשאול או לשכור מכשירי הליכה שונים על ידי פניה לאחד מסניפי העמותה הפזורים ברחבי הארץ. בכל שבוע מגיעים אל הסניפים השונים אמצעי הליכה על פי דרישת הציבור ממרכז הציוד הרפואי הממוקם בבני ברק.

מרכז עזרה למרפא

אגודת מרכז עזרה למרפא מיסודו של הרב פיהרר מפעילה מחלקות רבות במטרה לסייע לחולים במצבים שונים. בין ענפיה הרבים של העמותה תוכלו למצוא גם את מחלקת השאלת הציוד הרפואי שפועלת להשאלת ציוד רפואי לתקופות זמן משתנות על פי צרכי החולה ללא עלות.

פעילותה של מחלקת השאלת הציוד הרפואי והשיקום אותה מפעילה האגודה מתבצעת על ידי מתנדבים מקצועיים המסייעים לחולים במציאת מכשירי הליכה מסוגים שונים כמו כסאות גלגלים, קביים והליכונים באחד מששת סניפי העמותה הפזורים ברחבי הארץ.

לצערנו, במרבית המקרים לא נוכל להתכונן למקרים של תאונה או מחלה. אך הידיעה כי נוכל לפנות אל ארגוני הסיוע ולזכות בסיוע אמין ויעיל בעלות נמוכה יכול להקל עלינו לעבור את התקופה הקשה ולחזור במהרה לפעילות תקינה.

***

לחצו על הבאנר כדי לעבור לאתר ביונס

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *