קטגוריות
בית ג'אדגט מה חדש

גימיקים מדליקים למטבח

כל גימיק וכל ג'אדגט שיכול לייעל את הזמן ולשפר אותו הוא עניין נחוץ במטבח. מצאנו כמה גימיקים מדליקים שיכולים לקצר את זמן השהייה במטבח. גם אם הם לא יקצרו אותו, אז לפחות יהיה לכם מדליק להשתמש בהם.

בין אם אתם חובבי בישול ובין אם כל קשר בינים לבין המטבח הוא מקרי בהחלט, בוודאי אתם מכירים את המצב שבו אתם מבלים המון זמן במטבח: המצב הזה שבו בישול לוקח זמן.

לעיתים גם הכנת חביתה פשוטה יכולה לקחת מספר דקות ואם גם מוסיפים לה סלט ירקות קצוץ ליד זה יכול לקחת גם כ-20 דקות. בימים שבהם אנחנו נמצאים במרוץ כנגד הזמן וכל דקה חשובה – ורוב הימים הם כאלה – אנחנו זקוקים לעזרה שתחסוך לנו זמן.

לכן, כל גימיק וכל ג'אדגט שיכול לייעל את הזמן ולשפר אותו הוא עניין נחוץ במטבח. ובינינו, לפעמים כל מה שאנחנו רוצים זה ארוחה זריזה וטעימה שההכנה שלה לא תארך כל כך הרבה זמן. לכן, בשביל ייעול העבודה, או סתם ככה בשביל הכיף, מצאנו כמה גימיקים מדליקים שיכולים לקצר את זמן השהייה במטבח. גם אם הם לא יקצרו אותו, אז לפחות יהיה לכם מדליק להשתמש בהם.

בוחש אוטומטי: כמו שאמרנו, בישול לוקח זמן, אבל הוא גם יכול להיות מלכלך. כמה פעמים מצאתם את עצמכם תוהים מה היה קורה אם היתה לכם עוד יד אחת לפחות? אז מכיון שעוד יד קשה להשיג, מצאנו גימיק אחר שיכול לעשות את העבודה בשבילכם.
המערבב האוטומטי יבחש עבורכם את המזון שנמצא בסיר או במחבת. רק לחצו על הכפתור ותנו לו לעשות את העבודה.

.

.

מסך במשטח העבודה: למרות הקידמה הטכנולוגית, עדיין ניתן למצוא היום כמעט בכל מטבח מצוי מחברת מתכונים; כזאת המורכבת מדפים. אז כדי שנוכל לחסוך את המחברת אפשר פשוט להתקין במשטח העבודה טאבלט ולהקרין את המתכונים בפשטות ובקלות על המסך. ככה הדפים לא יקרעו ותמיד תוכלו למצוא את המתכון.

.

.

מפצח ביצים: כל מי שאי פעם שבר ביצה, מצא את עצמו לפחות פעם אחת מחפש חלק קטן של קליפה שהסתנן לו ונפל אל תוך הביצה השבורה. הבעיה מתחילה כשלא מוצאים את הקליפה או שמגלים שזה קרה רק עם אכילת המאפה או המאכל שהכיל אותה. אז כדי שזה לא יקרה יותר אפשר להשתמש במפצח ביצים. הוא גם ישבור את הביצה וגם יפריד עבורכם את החלבון והחלמון. תענוג.

.

.

מכשיר להכנת סושי: מחצלת לגלגול סושי? כבר מזמן עבר זמנה. היום קיים מכשיר שיגלגל עבורכם את הסושי. אתם תצטרכו רק להכין את הרול אבל את מלאכת הגלגול המסובכת הוא יעשה עבורכם.

.

.

לסיכום, בישול הוא חוויה. לחלקנו היא חוויה חיובית וחלקנו קצת פחות. שימוש נכון בגימיקים קיימים יכול לייעל את זמן העבודה במטבח ולעשות אותה נעימה ואפקטיבית.

תהנו.

 ***

מוגש בחסות Reut One החופש לבחור את הטוב והמתאים ביותר. Reut One הינה בית פתרונות בתחום מערכות CRM המתמחה ביישום, פיתוח והטמעת מערכות CRM.


Reutone - CRM

 

.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *