קטגוריות
מה חדש

מאמן כדורסל אישי – ככה מקדמים שחקנים

ברחבי ישראל עשרות אלפי תלמידי בתי ספר, אשר הישגיהם הלימודיים נסקו מעלה כאשר הוצמד להם מורה פרטי או כשצורפו לשיעורים בקבוצות קטנות במסגרת בית הספר. גם כשמדובר בכדורסל, חשיבותו של מאמן כדורסל אישי לא תסולא בפז. את התובנה הזאת, שרבים אולי מבינים בתיאוריה, יש חברה אחת שמיישמת הלכה למעשה – חברת "שחקן אמיתי". כיצד זה מתבטא בפועל? מייד תגלו.

קצת על "שחקן אמיתי"

על חברת "שחקן אמיתי", שלא מכבר חגגה עשור להיווסדה, אפשר לומר שככה נראית חברה שכל העוסקים בה, מהבעלים ומקים החברה עידן אבשלום, דרך צוות האימון הנפלא ועד אחרון העובדים האדמיניסטרטיביים, חיים ונושמים כדורסל. התנהלות החברה, המתאפיינת במתן התנאים הטובים ביותר לכל חניך וחניכה, הצליחה לפרסם את שמה הטוב ברבים ולהביא אלפי צעירים מכל רחבי הארץ למחנות האימונים ולפעילויות השונות בחסות החברה. גולת הכותרת, כאמור, הינה מחנות האימונים המתקיימים לכל אורך השנה, מהגליל העליון ועד אילת בדרום, עם דגש על מחנה הקיץ ב"מקווה ישראל" (ליד חולון) הנחשב למוביל, המקיף והעמוק לא רק בחברה, אלא בישראל כולה. במחנות האימונים של החברה שלל פעילויות אימון, משחק, לימוד והעשרה, עם דגש מיוחד על קבוצות אימון קטנות וכמובן – מאמן כדורסל אישי.

מהן היתרונות של מאמן כדורסל אישי?

רשימת היתרונות של מאמן כדורסל אישי ארוכה במיוחד, ובראשה היכולת המהירה, המיידית והמדויקת לזהות את נקודות החוזק והחולשה של כל צעיר, ולספק לו את התנאים הדרושים על מנת למצות את הפוטנציאל הגלום בו. לא יעזור, מאמן, טוב ככל שיהיה, שמולו 40 חניכים באימון אחד, עלול לפספס אלמנטים חשובים בהתפתחות של כל חניך. כשהאימונים בקבוצות של 3-4, כשהמאמן מכיר את ההיסטוריה של הצעירים שמולו, את גרף ההתקדמות שלהם, את הגישה המנטאלית שלהם, ניתן להתאים את השיטה הנכונה לכל אחד. תחשבו על רופא אישי שיודע הכול על הפציינט שלו, לעומת רופא שמטפל במאות מטופלים ביום, אותם לא הכיר רגע לפני ואותם לא יזכור רגע אחרי.

אם כבר מאמן כדורסל אישי, רק ב"שחקן אמיתי"

ישנם בתי ספר נוספים לכדורסל המיישמים את מדיניות מאמן הכדורסל האישי, אבל השילוב בין זה לבין תנאים מצוינים (תקפצו ל"מקווה ישראל" ותראו בעצמכם), שיטות אימון מתקדמות, צוות מאמנים בכיר (קטש, ליובין, קוז'יקרו, יניב גרין ועוד), קיים רק ב"שחקן אמיתי".

מאת מערכת האתר

יעל מיכאלי, מנהלת התוכן ושיתופי הפעולה של האתר. כאשר אתם שולחים הודעה דרך "צור קשר", אני היא זאת שעונה. עובדת מביתי על גבעה בגליל. מגדלת ביחד עם בעל נפלא שני קטנטנים מלאי מרץ, חתול ובוסתן של עצים לא שגרתיים. בזמני הפנוי יוצרת בנייר ובצמר וכותבת את הבלוג "כשיצירה פוגשת חיים".
google+

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *