קטגוריות
מה חדש משפחה

נעילת מקלדת ועכבר בזמן צפיה בסרט

בהדרכה הבאה נלמד כיצד להוריד ולהתקין תוכנה קטנה ופשוטה המאפשרת לכם לנעול את המקלדת והעכבר במחשב שלכם בזמן שהוא משעשע את הילדים.

אחרי שבמאמר הקודם דיברנו על נעילת מקשי המחשב כדי שהילדים לא יחגגו עליהם אנחנו מביאים לכם הדרכה נוספת שתעזור לכם לראות סרט בשלמותו בלי שזאטוט קטן יקפיץ את הסרט קדימה ואחורה.

בהדרכה הבאה נלמד כיצד להוריד ולהתקין תוכנה קטנה ופשוטה המאפשרת לכם לנעול את המקלדת והעכבר במחשב שלכם בזמן שהוא משעשע את הילדים. ונתחיל בשאלון קצר: האם בזמן צפייה בסרט/ הקשבה לשיעור/ וידאו צ'אט עם קרובים מעבר לים הילד שלכם: א. חובט במקלדת ב. מנופף בעכבר ג. כל התשובות נכונות?

אתם ודאי מבינים מדוע נעילה היא אופציה נחשקת. גם כשאחד מהזאטוטים היותר בוגרים שלי מעוניינים לצפות בסרט מצוייר בשלווה יחסית, תמיד ימצא דרדס צעיר מהם שילחץ על משהו ויעורר קקפוניה של יללות ומחאות. אם כמוני, גם אתם משתמשים לפעמים בסרט על המחשב בכדי להסיח את דעתם של הדרדסים בעת שהמבוגר האחראי בוחר להנות מהחיים (לקפל כביסה) קראו את ההמשך.

ישנן שלל תוכנות על גבי האינטרנט המאפשרות לכם לנעול את המקלדת ו/או העכבר אך אני בחרתי בתוכנה זו בגלל פשטותה. היא עושה דבר אחד בלבד וזו נעילת העכבר והמקלדת עד שילחץ המבוגר בעל הידע על צירוף ספציפי של מקשים וישחרר אותם לחופשי. בכדי להתקין את התוכנה, גשו לדפדפן החביב עליכם והקלידו את הכתובת הבאה: www.keyfreeze.com מקשה ה- ENTER יוביל אתכם לעמוד הבא:

תוכנה לנעילת מקשיים

בפינה השמאלית של העמוד תמצאו את אופציית ה"הורד עכשיו".

הורדת תוכנה חינמית

Keyfreeze היא תוכנה קטנטנה וקלילה של כ-500 קילובייט בלבד, ללא צלצולים ותוספות. מרגע הלחיצה ועד הנעילה הנכספת יעברו דקות ספורות. הקליקו. כעת המחשב החשדן יפתח חלון הודעת אזהרה, השואלת האם תרצו באמת ובתמים להתקין את התוכנה:

התקנת תוכנה לנעילת מקשים

לחצו על "הפעל" וקבלו את החלונית הבאה:

התקנת תוכנה לנעילת מקשים

לחצו על התקן וצפו בתוכנה מתקינה את עצמה תוך שניות.

כמעט סיימתם

שימו לב שהתוכנה מגדילה ראש ומפעילה את עצמה אוטומטית ברגע שהסתיימה ההתקנה. לפני שתספיקו לצייץ, תיפתח חלונית ספירה לאחור על המסך שלכם ותוך חמש שניות המקלדת והמסך שלכם יהפכו חסרי תועלת.

הפעלת תוכנה לנעילת מקשים

בכדי לצאת מהנעילה, כל מה שעליכם לעשות הוא ללחוץ יחד על צירוף המקשים: CRTL + ALT +DEL ולאחר מכן על מקש ESC והמחשב שלכם יחזור לחיים. מייד לאחר ההתקנה, הושבתי זאטוט לצפות בעידן הקרח. עם תחילת הסרט מצאתי את תוכנת KeyFreeze ברשימת התוכנות בתפריט "התחל" ובחרתי בה (ממליצה לכם להצמיד אותה לשורת המשימות בעזרת המקש הימני של העכבר) מייד צצה על גבי הסרט חלונית ההפעלה:

נעילת מקשים

כל הנותר לי ולכם לעשות הוא ללחוץ על הכפתור ולהתחיל את הספירה לאחור אל השקט. צפייה מהנה!

***

מוגש בחסות Reut One החופש לבחור את הטוב והמתאים ביותר. Reut One הינה בית פתרונות בתחום מערכות CRM המתמחה ביישום, פיתוח והטמעת מערכות CRM. תוכנת CRM

מאת אילה וייס-טרמבליי

אילה וייס-טרמבליי מנהלת בלוג אישי...
http://bishuliti.com/

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *