קטגוריות
אופנה מה חדש

אוהבת להתאפר ולהיראות טוב? המאמר הזה בשבילך

יש שני סוגים של נשים. הסוג הראשון הם נשים שמטפחות את עצמן, מתאפרות בקביעות ונראות תמיד נהדר, רעננות ויפות. הסוג השני מתייחס לנשים שתמיד נראות כאילו הרגע התעוררו מהשינה… הן לא רק נראות פחות יפות, הן לרוב פשוט נראות פחות שמחות, מותשות, ולא מטופחות. יש נשים שפשוט לא אוהבות את כל העניין הנשי והכייפי הזה של איפור, ויש נשים שדווקא מתות על זה, אבל חוששות להתאפר מכיוון שלדעתן הן לא נראות מספיק טוב עם איפור, אם בגלל שהן לא יודעות להתאפר ואם בגלל שהן עדיין לא מצאו את הגוון המתאים להן בצללית או בליפסטיק.

היום להיות מטופחת ויפה זה כבר לא עניין של תקציב. ניתן למצוא, למשל, מגוון של צלליות במחיר של ארטיק – ונשים שמתאפרות יודעות היטב מה חשיבותה של צללית. הצללית יכולה להעלים כתמי עייפות, להעלות זוויות של עיניים שקועות וללכסן עיניים למראה חתולי מהמם. כיום הטרנד הוא עיניים במראה מעושן. זה הולך נפלא עם אודם בהיר, ויוצר מראה דרמטי ומושקע, כשבפועל ניתן להשיג את המראה הזה עם צללית שחורה או אפורה. הצללית גם חשובה בהדגשת העין, הצורה שלה והצבע שלה, ויכולה בשימוש נכון לגרום לעין עייפה להיראות רעננה – ולעין מבוגרת להיראות הרבה יותר צעירה. ישנן נשים שמשתמשות בצללית כדי לאחד בין הבגד והאיפור – הן פשוט מורחות צללית בצבע החולצה שלהן, וזה יוצר מראה מושקע ואלגנטי, המתאים מאד לעבודה. נשים רבות משתמשות בצללית כתחליף לעיפרון עיניים: הצללית רכה יותר ונוחה יותר לשימוש, ומבחר הגוונים שלה מן הסתם גדול בהרבה ממגוון הצבעים שעפרונות האיפור מציעים. מעבר לכך שצלליות ניתן לערבב ובכך להגיע בדיוק לצבע המבוקש והרצוי שמחמיא לך.

פעם הדרך היחידה להצטייד באיפור וטיפוח היתה רכישה בפרפומריה או בדיוטי פרי. היום נשים רבות פשוט קונות את האיפור שלהן וכל מוצרי הטיפוח באינטרנט. חנות קוסמטיקה און ליין היא פתרון מבורך עבור נשים שלא מצאו את המוצר הספציפי שהן חפצות בו בסניף הפארם הקרוב לביתן, מה גם שבאתרים אלה מרוכזים מוצרים רבים ומקצועיים לטיפוח, שאי אפשר למצוא תחת קורת גג אחת חוץ מאשר בחנות קוסמטיקה און ליין. יתרון נוסף ומשמעותי שיש לחנויות און ליין הוא היכולת לרכז הרבה מוצרים ממדינות שונות, יתרון שאין לו אח ורע, כי בשום חנות רגילה לא תוכלו למצוא כ-ל מה שרציתן, החל מהמחליק הקרמי היפני וכלה בקרם הפנים הבריטי שאי אפשר למצוא בארץ, ושנמכר כרגע רק בחנויות און ליין. הטרנד כרגע הוא להזמין ביחד – כמה חברות שיושבות ביחד מול המחשב או הפלאפון, מסיירות במשותף באתרים הטיפוח האינטרנטיים, בוחרות את המוצרים הנחשקים ומזמינות. נקודה חשובה נוספת שקשורה לקניות און ליין היא, שהמחיר תמיד זול יותר ממחיר המוצר בארץ – באם הוא קיים בארץ. כשאשה קונה הרבה איפור ולעיתים קרובות, הרכישה בחנות קוסמטיקה און ליין יכולה לחסוך לה המון כסף.

מאת מערכת האתר

יעל מיכאלי, מנהלת התוכן ושיתופי הפעולה של האתר. כאשר אתם שולחים הודעה דרך "צור קשר", אני היא זאת שעונה. עובדת מביתי על גבעה בגליל. מגדלת ביחד עם בעל נפלא שני קטנטנים מלאי מרץ, חתול ובוסתן של עצים לא שגרתיים. בזמני הפנוי יוצרת בנייר ובצמר וכותבת את הבלוג "כשיצירה פוגשת חיים".
google+

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *