קטגוריות
מה חדש

מחפשים הומיאופת להסרת נקודות חן? כמה קווים מנחים שיעזרו לכם למצוא מטפל מעולה במיוחד

הסרת נקודות חן בשיטה ההומיאופתית הפכה לטרנד חם בקרב כל מי שרוצים להיפטר מנקודות חן חשודות, שמאמינים ברפואה האלטרנטיבית ולא מתחברים להליך הקונבנציונאלי של הסרת נקודות חן, הליך שכולל שימוש בסכין מנתחים ועלול להסתיים עם צלקות. אם גם אתם מחפשים הומיאופת בכיר שיסיר לכם את נקודת החן הבעייתית, קבלו כמה כללי ברזל למציאת איש מקצוע לעילא ולעילא.

בדקו אתרי אינטרנט של מרפאים הומיאופתים שונים

היכנסו לאתרי אינטרנט של מרפאים הומיאופתים. עברו על כל אחד מהאתרים, קראו את התוכן שמוצג בהם, נסו לגבש התרשמות ממידת הרצינות של האתר ומהאופן שבו הוא נותן מענה לשאלותיכם ומשדר לכם ביטחון. בעידן דיגיטלי כמו זה שבו אנו חיים, אתר אינטרנט הוא מראה לאיש המקצוע, ולכן חשוב לשוטט באתר של ההומיאופת הרלוונטי ולבדוק עד כמה הוא מעורר בכם רושם.

התעכבו על מידת הניסיון שיש להומיאופת

נסו לברר כמה שנים מתמחה ההומאופת בתחום הרפואה האלטרנטיבית, והיו בטוחים שיש לו מספיק ניסיון בהסרת נקודות חן. לא כל הומיאופת מנוסה בכך ויודע כיצד לבצע את ההליך, ומן הסתם, אתם רוצים להפקיד את הגוף שלכם בידיים מקצועיות שיצא להן להסיר כמות מכובדת של נקודות חן בעבר. אפשר להתקשר לקליניקה של המטפל ולהפנות שאלה לגבי שנות הניסיון שלו במידה והמידע הזה אינו נגיש באתר האינטרנט של ההומיאופת.

בחרו איש מקצוע רגיש ונעים הליכות

מעבר לניסיון, שהוא, כאמור, בעל חשיבות רבה, חשובה לא פחות היא הגישה של המרפא. אתם, מן סתם, לא רוצים להגיע להומיאופת שילחיץ אתכם, שיגרום לכם להרגיש לא בנוח, שלא יהיה רגוע מספיק ושלא יגלה רגישות לצרכים שלכם. בין אם אתם חרדים מכך שנקודת החן תהפוך לסרטן ובין אם אתם פשוט חוששים מהליכים רפואיים, רופא מטפל, בין אם קונבנציונאלי ובין אם אלטרנטיבי, חייב לגלות רגישות למטופליו ולגרום להם להרגיש עימו בנוח ולדבר עימו בפתיחות.

וודאו שנעים לכם להיכנס לקליניקה

יש היום רופאים הומיאופתים מובילים, שיש להם קליניקה גדולה המציעה שירותים וטיפולים אלטרנטיביים שונים. במקרה שאתם מגיעים למקום כזה, חשוב גם שתשאלו את עצמיכם האם האווירה נראית לכם, האם נעים לכם להיכנס בדלתות המקום והאם הוא מחבק ומעורר בכם תחושות טובות. אף אחד לא היה רוצה לעבור טיפול במרחב שלא מרגיש כמו מרחב טיפולי.

מאת מערכת האתר

יעל מיכאלי, מנהלת התוכן ושיתופי הפעולה של האתר. כאשר אתם שולחים הודעה דרך "צור קשר", אני היא זאת שעונה. עובדת מביתי על גבעה בגליל. מגדלת ביחד עם בעל נפלא שני קטנטנים מלאי מרץ, חתול ובוסתן של עצים לא שגרתיים. בזמני הפנוי יוצרת בנייר ובצמר וכותבת את הבלוג "כשיצירה פוגשת חיים".
google+

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *