קטגוריות
מה חדש

כל מה שצריך לדעת על השכרת רכב ליום

המאמר נכתב בשיתוף מוטור סנטר

נתקעתם באופן מפתיע, פתאומי ובלתי מתוכנן ללא רכב, אתם חייבים להגיע לאיזו פגישה חשובה, ולאחריה לעוד פגישה ולעוד אחת, ולא בא לכם לסמוך על התחבורה הציבורית? השכרת רכב ליום היא פתרון מצויין לצרכים שלכם. כל מה שצריך לדעת, בפנים.

השכרת רכב מתאימה לכל מי שלא יכול לעשות שימוש ברכבו הפרטי

אנחנו מקשרים אסוציאטיבית השכרת רכב עם נסיעה לחו"ל או יציאה לחופשה, אבל זה לא באמת תמיד כך. למעשה, השכרת רכב ליום היא שירות שבדרך כלל רווח לא בקרב נופשים או מטיילים אלא דווקא בקרב הישראלי הממוצע, שצריך להגיע לעבודה, שיש לו יום עמוס, ושמסיבה כזו או אחרת, הוא לא יכול לבנות על הרכב הפרטי שלו. בין אם הרכב שבק חיים, בין אם נהייתה בו תקלה בלתי צפויה או בין אם מתכננים למכור את הרכב בקרוב וצריך לחסוך בקילומטראז'- לפעמים קורה, שאנחנו פשוט לא יכולים להסתמך על הרכב הפרטי שלנו.

נכון, שתחבורה ציבורית מהווה פתרון התניידות, אבל עבור רבים הפתרון הזה אינו נוח דיו, בעיקר מאחר שהוא כרוך בבזבוז משווע של זמן, בגין ההמתנה לאוטובוס או לרכבת, וכן בעלויות גבוהות במידה ועושים שימוש בשירותיהן של המוניות. מעבר לכך, התחבורה הציבורית הזולה יותר, כלומר אוטובוס או רכבת, היא הומה, רועשת ומלאת המולה, ולא תמיד, מתחשק לנו, על הבוקר, לחלוק את המרחב האישי שלנו עם כל כך הרבה זרים מסביב, ועם רעשי פלאפונים ברקע.

איך זה עובד?

במקרה כזה, נכנסות לתמונה חברות להשכרת רכבים שמציעות שירותי השכרת רכב פר יום, כך שניתן לשכור את הרכב למשך כל תקופת הזמן הדרושה, גם אם היא קצרה ביותר ועומדת על יום אחד בלבד.

התשלום אינו גבוה, אפשר ליהנות מצי גדול של רכבים שממנו ניתן לבחור את ההולם ביותר את הצרכים, כאשר בוחרים חברה עם מוניטין להיעזר בשירותיה, וכל התהליך של סגירת העסקה הוא פשוט ביותר. בוחרים חברה להשכרת רכבים, שהעלויות שהיא מציעה תואמות את יכולות התקציב הקיימות, קוראים את תנאי ההשכרה, משלמים ואפשר ליהנות מהרכב במשך יממה שלמה ואפילו יותר מכך, בהתאם לצורך. שוק השכרת הרכבים הוא עשיר ביותר כיום ופועלות במסגרתו חברות רבות המציעות שירותי השכרת רכב ליום, גם חברות בינלאומיות עם שם בקנה מידה עולמי וגם חברות מקומיות ישראליות, שיש להן רקורד עשיר ויופי של שירות. בחרו את החברה שנראית לכם המקצועית ביותר ושמציעה לכם מגוון רחב של רכבים לבחור מהם את זה שמתאים לכם, ומכאן ועד להגעה אל היעד שלכם הדרך כבר תהיה קלה.

מאת מערכת האתר

יעל מיכאלי, מנהלת התוכן ושיתופי הפעולה של האתר. כאשר אתם שולחים הודעה דרך "צור קשר", אני היא זאת שעונה. עובדת מביתי על גבעה בגליל. מגדלת ביחד עם בעל נפלא שני קטנטנים מלאי מרץ, חתול ובוסתן של עצים לא שגרתיים. בזמני הפנוי יוצרת בנייר ובצמר וכותבת את הבלוג "כשיצירה פוגשת חיים".
google+

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *