קטגוריות
בריאות מה חדש

למה כלים חד פעמיים מעוצבים? כל הסיבות

אם אתם מתכוונים לרכוש כלים חד פעמיים, כדי למלא את ארון השירות בסטוקים של אחד מהפריטים הפרקטיים ביותר, כדאי שתשמעו על כלים חד פעמיים מעוצבים, שהיתרון המרכזי שלהם הוא האלמנט הדקורטיבי שלהם.

כל הסיבות לרכוש חד פעמיים מעוצבים במאמר שלפניכם.

כלים חד פעמיים חוסכים הרבה עבודה

כלים חד פעמיים הם קודם כל מוצר שימושי. בין אם אתם מארחים קרובי משפחה או חברים, בין אם אתם מתכוונים לעשות מנגל רב משתתפים ובין אם יש לבת יום הולדת והיא רוצה להזמין את כל החברים מהכיתה- בלי כלים חד פעמיים, החיים שלכם יהיו מסובכים יותר. ראשית, בלי חד פעמי אתם תצטרכו לרוץ לחנות כדי להצטייד במספיק כלי הגשה, ומיותר לציין שכלי הגשה שאינם חד פעמיים הם יקרים פי כמה. שנית, ללא חד פעמי, המשמעות היא שבסיום האירוע תמצאו את עצמיכם שוטפים כלים אל תוך הלילה, כי בניגוד לחד פעמיים המושלכים לפח לאחר השימוש בהם, כלי הגשה רגילים אמורים לשרת אתכם לעוד תקופה ארוכה.

כלים חד פעמיים עם יתרון אחד נוסף – הפן העיצובי שלהם

אבל מעבר לפרקטיות של הכלים החד פעמיים, שהופכת אותם למוצר מאוד חשוב בבית (שגם אם כרגע אתם לא מצליחים לדמיין מתי תזדקקו לו, הרגע הזה יגיע מבלי שבכלל התכוננתם אליו), כלים חד פעמיים מעוצבים מקפלים בתוכם יתרון אחד נוסף והוא ההיבט העיצובי שלהם. החיסרון המרכזי של הכלים החד פעמיים הוא שהם לא מאוד אסתטיים. הם לא תורמים לעיצוב השולחן, הם לא נראים מרשימים, בשל החומרים מהם הם עשויים (פלסטיק, קלקלר או נייר) ויש בהם משהו שמשדר פשטות וחוסר ייחודיות. כלים חד פעמיים מעוצבים הם דרך להזרים אל שולחן החג, המסיבה או השבת קצת נופך חגיגי, מיוחד עם טוויסט עיצובי. כל זה מבלי לוותר על יתר היתרונות של החד פעמיים והוא המחיר הזול שלהם, והעובדה שניתן להשליך אותם לפח בתחום המסיבה.

חד פעמיים מעוצבים שהם גם ידידותיים לסביבה

ואם כל זה לא הספיק, היום ניתן למצוא כלים חד פעמיים מעוצבים שהם גם ידידותיים לסביבה. כאמור, כלים חד פעמיים עשויים מקלקר או מפלסטיק, חומרים שמשך ההתכלות שלהם הוא ארוך מאוד. לעומת זאת, ניתן היום למצוא כלים חד פעמיים מעוצבים מעץ, חומר שהוא לא רק טבעי ועל כן ידידותי יותר לסביבה, אלא שיש לו גם אופי משלו, ושמוסיף עוד יותר לעיצוב של השולחן בזכות הבראשיתיות שלו והאווירה החמה שהוא מביא עימו.

מאת מערכת האתר

יעל מיכאלי, מנהלת התוכן ושיתופי הפעולה של האתר. כאשר אתם שולחים הודעה דרך "צור קשר", אני היא זאת שעונה. עובדת מביתי על גבעה בגליל. מגדלת ביחד עם בעל נפלא שני קטנטנים מלאי מרץ, חתול ובוסתן של עצים לא שגרתיים. בזמני הפנוי יוצרת בנייר ובצמר וכותבת את הבלוג "כשיצירה פוגשת חיים".
google+

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *