קטגוריות
מה חדש

קטלוג צבעי שיער – מה יציע לכן קטלוג איכותי באמת?

בימינו זהו עניין די שכיח לצבוע את השיער ולשנות את המראה או להחזירו לימים עברו. ואם בעבר הדבר דרש מאיתנו להגיע אל המספרה הקרובה, הרי שכיום כל אחת לרכוש לעצמה את הצבע המתאים באופן מקוון ולבצע את המשימה בעצמה. נשאלת השאלה כיצד מזהים קטלוג צבעי שיער איכותי של אתר מוביל שבאמת כדאי לבחור ממנו. להלן מספר דגשים שיעזרו לכן במשימה החשובה הזאת.

קטלוג צבעי שיער – מה אומרים המספרים?

בעבר משווקים של צבעי שיער שונים לא טרחו לציין את כל הפרטים על הצבעים השונים והסתפקו בתמונות של הצבע הסופי. כיום בחירה מתוך קטלוג שכזה עשויה להסתיים באכזבה גדולה שכן גם אם הצבע נראה בדיעבד כמתאים, כל מסך מחשב או טלפון חכם מראים את הגוון בצורה מעט שונה, כך שהתוצאה הסופית לא תהיה דווקא מה שעיניכן ראו. על כן, קטלוג צבעי שיער של אתר איכותי חייב לפרט את טון הצבע (בשימוש נכון וע"פ ההוראות) וזאת באמצעות מספרים ברורים. המספרים נעים מ- 1 (שחור מוחלט) ועד 11 (בלונדיני) וביניהם שלל גווני החום. המקפידים עוד יותר יציינו לא רק מספר שלם אלא גם המשך עשרוני, במיוחד במעברים בין שחור לחום ובין חום לבלונד.

מגוון צבעים בהתאמה אישית

מעוניינת בשיער אדמוני? פס סגלגל או כחלחל אולי? קטלוג צבעי שיער איכותי ומקיף צריך להציע לא רק את צבעי היסוד (שחור, חום, בלונד) כי אם אלא גם צבעים נוספים בהתאמה אישית, כל אחת והצבע הרצוי מבחינתה. חשוב מאוד שצבעים אלו יהיו מאיכות גבוהה שכן אם מדובר בצבעים עם אחוז כיסוי נמוך, הצבע הנדרש, גם אם הושג בזמן הצביעה, ילך וידהה כבר לאחר החפיפות הראשונות. כמו כן, יש לשים לב כי מדובר בצבעים שניתן לערבב אלו עם אלו על מנת להשיג את הגוון הנדרש, לגוון ולהפתיע בכל פעם מחדש.

מותגים ידועים שאינם פוגעים בבריאות

וכמובן שימו לב כי אתן בוחרות מתוך קטלוג צבעי שיער שכולל אך ורק מותגים ידועים שמשווקים ע"י המובילים בתחום. בסופו של דבר צבעי שיער נחותים לא רק שלא יראו טוב, אלא אף יפגעו בבריאותכן. דעו לכן כי חומרים שונים שנמצאים בצבעים שאינם איכותיים פוגעים בעור הקרקפת, פוגעים בשיער וגם משחררים גזים רעילים שיכולים לגרום לתחושות קשות של סחרחורת ולהאיץ התקפי אסתמה אצל הרגישות לכך. בחירה בצבעי שיער ללא אמוניה היא התחלה טובה, אך בכל מקרה אין לרכוש חתול שק ויש ללכת אך ורק על מותגים ידועים שהמוניטין שלהם אינו מוטל בספק.

מאת מערכת האתר

יעל מיכאלי, מנהלת התוכן ושיתופי הפעולה של האתר. כאשר אתם שולחים הודעה דרך "צור קשר", אני היא זאת שעונה. עובדת מביתי על גבעה בגליל. מגדלת ביחד עם בעל נפלא שני קטנטנים מלאי מרץ, חתול ובוסתן של עצים לא שגרתיים. בזמני הפנוי יוצרת בנייר ובצמר וכותבת את הבלוג "כשיצירה פוגשת חיים".
google+

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *