קטגוריות
יצירה מה חדש משפחה פנאי

רעיונות ליצירה בנייר עם פעוטות

יש לכם ילדים קטנים בבית ואין לכם חשק לטייל איתם היום? אספנו לכם כמה רעיונות לפרויקטים מדליקים ויחסית מהירים, שאפשר להדפיס במדפסת ולהכין יחד עם פעוטות.

איזה ילד לא מצפה לחופשת הקיץ, לסוף השבוע או לחגים? איזה כייף, עומדות לפניו שעות ארוכות של בילויים מהנים וחוויות מרגשות עם אמא, אבא והאחים. ההורים, לעומת זאת, קצת פחות משתגעים משמחה.

נכון שאפשר "לברוח" עם הילדים החוצה וככה להעביר כמה שעות טובות, אבל כשבחוץ שרב ושמש קופחת, אפשרויות הבילוי מצטמצמות משמעותית ונשארות רק אלו הממוזגות – שבהרבה מקרים – סגורות בשבתות ובחגים…לפעמים גם אין כוח להתארגן ולארוז את הילדים ואת כל הציוד (משימה שלפעמים אורכת כמה שעות טובות). אז מה עושים?

אפשר להישאר בבית, בתנאי שמוצאים דרך לשעשע ולבדר את הקטנטנים. אחת הדרכים לעשות זאת היא באמצעות פרויקטים של יצירה, שיקסימו את הקטנטנים שלכם.

אז אספנו לכם כמה רעיונות לפרויקטים מדליקים ויחסית מהירים, שאפשר להדפיס במדפסת ולהכין יחד עם פעוטות. כן, באינטרנט יש המון הדרכות לפרויקטים לילדים – כך שאם חשבתם שאפשר למצוא ברשת רק דפי צביעה, צפויה לכם הפתעה…

רגע, לא צריך להיבהל, אין צורך לגשת לחנות יצירה עם רשימת קניות מפה ועד הירח. המדפסת הביתית שלכם, יחד עם אביזרים שיש בדרך כלל בכל בית כמו מספריים, דבק, מסקנטייפ וכו', בהחלט יספיקו. גם אנגלית טובה, כדי לעבור על ההוראות (הלא-מסובכות בכלל) לא תזיק…

בובות נייר של דיסני – כל הנסיכות היפות של דיסני, בתלת ממד.

פאזל חמוד ופשוט של חיות – רק להדפיס ולגזור.

גלידות משגעות וארטיקים צוננים להדפסה – אוריגמי מרענן לקיץ.

עוגת תותים בקצפת – נראה נהדר – והכל מנייר.

כלבלבים מתוקים – עוד אוריגמי, של כלבלבים מתוקים להפליא.

יש המון מסכות להדפסה באינטרנט, אבל דווקא המסכות האלו של הלואין, ממש חמודות.

שפמים, משקפיים וכו' – שאפשר להדפיס ואחר כך לעשות איזה "סלפי" חמוד.

בובות אצבע מדליקות של נחשים מנייר

ברכות מתוקות שאפשר להדפיס, למלא הקדשה אישית בכתב יד ולתת למי שאוהבים.

יש בלי סוף סימניות להדפסה באינטרנט, אבל דווקא הסימניות האלו של השועל, שבו את ליבנו.

מפת הדרכים הזו תתאים לכל פעוט חובב מכוניות.

אחרי שהוקסמתם מיצירה בנייר שהתחילה בדו-ממד והפכה לתלת-ממד, תוכלו להשוויץ יחד עם הילדים בתוצר הסופי. בהצלחה!

מאת מערכת האתר

יעל מיכאלי, מנהלת התוכן ושיתופי הפעולה של האתר. כאשר אתם שולחים הודעה דרך "צור קשר", אני היא זאת שעונה. עובדת מביתי על גבעה בגליל. מגדלת ביחד עם בעל נפלא שני קטנטנים מלאי מרץ, חתול ובוסתן של עצים לא שגרתיים. בזמני הפנוי יוצרת בנייר ובצמר וכותבת את הבלוג "כשיצירה פוגשת חיים".
google+

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *